Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku.. Sahabat yang baik adalah seiring denganku dan menjaga nama baik ku ketika aku hidup atau selepas mati.. Ku hulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang.. Semakin ramai sahabat, semakin aku percaya diri.. Aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tidak luntur baiknya dalam suka dan duka.. Jika aku dapat, aku ingin setia padanya..
*Imam Shafie

Monday, April 7, 2008

Bosan!

Bosan!!

Jaga Centre (Tmn Maluri, Cheras) mmg bosan.
Tapi dah jadi antara tugas aku, so kena la buat.
Tak buat nnt bos marah plak.
Selain bosan, takut pun ade gak.
Jaga Centre ni sorg2...
Nak tunggu student, kul 1.30 pm nnt baru sampai.
Aku plak sbaik saja abis ngajar kat sri petaling trus direct g cni.

Kata bos aku, kat kawasan cni agak bahaya.
Macam2 kes dah blaku.
Tawakal jela....

Nama pun dah bosan, so aku wt la keje2 yg agak kurang bfaedah.
Wtpe?
Delete pape yg patut kat My Friendster.
Antara yg di'delete' = 'friend' yg di'add' dulu2...masa mula2 knal friendster dulu.
Nama pun dah xreti, so main click je.
Mmg xde filter dah masa tu.
Click je.
Tu la mudahnya keje bila kita cuma CLICK je.
Tanpa pk akibat dari tindakan meng'click-click'.
Kira skrg dah 'tau-buat' (taubat).... dah insaf (yeke? eheh)

Kla, nak sambung keje yg xbape faedah ni lg.
Chow!

p/s: singgah2 la kat ruangan T-junction. saje cuba-try-test. cuma wt bila ade masa free.

No comments: