Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku.. Sahabat yang baik adalah seiring denganku dan menjaga nama baik ku ketika aku hidup atau selepas mati.. Ku hulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang.. Semakin ramai sahabat, semakin aku percaya diri.. Aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tidak luntur baiknya dalam suka dan duka.. Jika aku dapat, aku ingin setia padanya..
*Imam Shafie

Monday, April 14, 2008

SMS Sengal!!

Last week aku dpt 2 msg sengal dari 2 org kwn.

Aiman:

Cimut cahabat ciput
Catu cari, cimut can ciput calan2 ci cepi colam.
Cimut curuh ciput cama2 cancing cikan.
Capi ciput cidak cahu.
Ciput cengajak cimut cama2 cuduk ci acas cunung.
Ciput cetuju.
Mereca cama2 cengok culan can cintang.
Mereca cerentak cata...
"cecian cat cawak...cucah2 caca mecej ni"...
Cicicicici...

Ain:

8 petua paling mujarab

  1. Cepat dipinang-byk2 minum air pinang.
  2. Menegangkan kulit muka-stapler tempat2 yg kendur.
  3. Menghilangkan bau badan-berendam dalam minyak wangi.
  4. Melembutkan rambut-rendam kepala dalam air menggelegak.
  5. Mengekalkan kecantikan-kekalkan mekap, jangan basuh2.
  6. Elak rambut gugur-lumur dgn gam gajah.
  7. Menghaluskan kulit muka-gosok dgn kertas pasir.
  8. Menghilangkan bau mulut-minum minyak wangi.

3 comments:

LyA said...

Hi..I juz randomly read ur blog, and i found it quite amusing..haah.petua2 yang agak mujarab..haha..but it made me laugh..thnks..

Propana said...

it juz 4 fun ekceli ;p

aymankhalid said...

yup very sengal dat ayman ryte...