Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku.. Sahabat yang baik adalah seiring denganku dan menjaga nama baik ku ketika aku hidup atau selepas mati.. Ku hulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang.. Semakin ramai sahabat, semakin aku percaya diri.. Aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tidak luntur baiknya dalam suka dan duka.. Jika aku dapat, aku ingin setia padanya..
*Imam Shafie

Friday, August 8, 2008

08.08.08

Sungguh cantik tarikh ni. Macam-macam persepsi manusia mengenai nombor. Ada yang mengatakan pada tarikh ini bakal membawa tuah. Boleh percaya ke? Terpulang pada individu.

Padaku tarikh ni merupakan tarikh yang sangat ber’tuah’ bagi diriku. Pada tarikh ini berlaku suatu peristiwa yang PASTI tidak dapat aku lupakan. Why? Pada tarikh ini aku ‘kehilangan’ seseorang. Dia pergi dan tidak akan kembali lagi. Tak apa la. Aku redha dengan apa yang berlaku. Tiap pertemuan pasti ada perpisahan.

p/s: tak sabar nak tunggu tarikh 9/10/11.

No comments: