Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku.. Sahabat yang baik adalah seiring denganku dan menjaga nama baik ku ketika aku hidup atau selepas mati.. Ku hulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang.. Semakin ramai sahabat, semakin aku percaya diri.. Aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tidak luntur baiknya dalam suka dan duka.. Jika aku dapat, aku ingin setia padanya..
*Imam Shafie

Wednesday, March 26, 2008

Centre

Bermula minggu lepas, selain mengajar di tiga buah sekolah, setiap hari isnin aku akan menjaga Centre di Taman Maluri, Cheras. Tak lama. Jap je. Beberapa jam je. Tugas di Centre agak mudah. Pelajar pun tak ramai. Dua orang je. Ajar pe? Sama je. Berkaitan komputer gak. Cuma lebih advance banding tiga buah sekolah yang aku ajar tiap hari tu.

InsyaAllah ujung bln april ni Puan Diana (bos aku) akan melahirkan anak. Mudah2an dia selamat. Oleh kerana dia dah hampir bersalin, boleh dikatakan hampir semua tugasnya aku amik alih. Buat sementara cuma. Selain bos aku, akak ipar n akak kandung aku pun sedang mengandung. InsyaAllah dlm ujung bln mei atau awal bln jun. Mudah2an mereka selamat. Amin.

No comments: