Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku.. Sahabat yang baik adalah seiring denganku dan menjaga nama baik ku ketika aku hidup atau selepas mati.. Ku hulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang.. Semakin ramai sahabat, semakin aku percaya diri.. Aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tidak luntur baiknya dalam suka dan duka.. Jika aku dapat, aku ingin setia padanya..
*Imam Shafie

Monday, August 11, 2008

Siapa dulu?

Seperti yang dinyatakan pada entri yang sebelum ni, akak dan akak ipar aku sama-sama mengandung. Akak aku bakal melahirkan anak yang kedua (tapi masuk ni dah tiga anak dia...cmne tu ek huhu) dan akak ipar aku bakal melahirkan anak sulung.

Alhamdulilah, kedua-dua mereka selamat melahirkan anak masing-masing. Akak aku bersalin pada 27 Mei dan melahirkan anak perempuan (tiga-tiga ppuan...). Manakala akak ipar aku pada 1 Julai dan melahirkan anak lelaki. Nama anak akak aku tu Nur Zahraa’ dan nama anak akak ipar aku tu Muhammad Taufiq Haiqal (panjangnyer nama...). Cute ke? Tengok sendiri la ye. Babai.

Zahraa'

Taufiq

No comments: