Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku.. Sahabat yang baik adalah seiring denganku dan menjaga nama baik ku ketika aku hidup atau selepas mati.. Ku hulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang.. Semakin ramai sahabat, semakin aku percaya diri.. Aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tidak luntur baiknya dalam suka dan duka.. Jika aku dapat, aku ingin setia padanya..
*Imam Shafie

Wednesday, November 26, 2008

Kaler

Arini agak penat. Seb bek ada 2 org student ni dtg membantu. Alhamdulilah, kul5.30 pm banyak keje yang dah settle. Lepas siap kemas2 barang+get ready utk kelas mlm ni (kul 8 - 10), aku turun g mkn kat tempat biasa, Alladin. Ni la satu2nya restoran yang berdekatan dengan Mutiara. Selesai makan, aku masuk semula opis. Duk depan PC. Buka emel, friendster, main game online (Torncity) dan merayau ke blog kwn2. Antara blog yang paling lama aku singgah adalah blog Amirez. Memang dari dulu lagi kalau singgah kat blog Amirez mesti lama. Y? Try la. Baru tau. Bagi aku, memang best! Ni nak share something la. Something yang aku rembat dari Amirez (huhu jangan marah ek Adi). It's about colour. Pe yang menarik sangat pasal Colour? Ha...rerajinkan la jari tu click di sini.

Result yang aku dapat lepas aku click then rayau2 kat situ adalah
SMOKY GRAPE (PASSIONATE LEADER ROMANTIC).

Menatang pe yang Smoky? Menatang pe yang Grape? Nak tau lebih lanjut? Click la di sini.

2 comments:

Anonymous said...

huhu.makaseh2.
lepas ko cite psl color tu..
baru aku teringat aku pernah post psl tu. nak try wat sekali lg, ntah2 result skang dh len haha

Propana said...

result bleh len2 ek.