Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku.. Sahabat yang baik adalah seiring denganku dan menjaga nama baik ku ketika aku hidup atau selepas mati.. Ku hulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang.. Semakin ramai sahabat, semakin aku percaya diri.. Aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tidak luntur baiknya dalam suka dan duka.. Jika aku dapat, aku ingin setia padanya..
*Imam Shafie

Thursday, December 17, 2009

Tangkap!!!

Hari isnin yang lalu (14Dec'09), lepas aku settlekan semua kerja-kerja di kedai, aku dan saiful pergi ke Batu Pahat. Atas urusan kerja juga. Tapi dah alang-alang pergi Batu Pahat, "Epun, kita pegi BP Mall,nak?". "Saleh nak beli kamera untuk PSP ni". Punya la semangat dia, "Nak!!". "Epun nak beli PC Game, The Sim 3". Bukannya tak ada jual kat Parit Raja. Tapi Kedai Game Life kat Parit Raja tu tak memenuhi kehendak kami.
Selesai je kerja di satu tempat tu, kami pun pergi la BP Mall. Bukan selalu pun pergi BP Mall. Bila perlu sangat-sangat je.
Di Bawah ni la hasilnya....


Kecik je bende ni.... Tak caya tengok bawah ni....

3 comments:

Amirez said...

canggih gak PSP ek ada kamera.
aku mmg xtau apa2 pasal PSP huhu.
bila nak blanja aku mkn kat BP Mall prop? hehe

Propana said...

meh,dtg bp.
then kontek aku.
insyaAllah aku on je

Propana said...
This comment has been removed by the author.